« 六甲山人工スキー場 | Main | 名神通行止め »
昨日は今年の仕事納め。学生から修論と卒論の初稿を受け取りました。これを1月5日までにチェックしなければ。
December 27, 2008 in 日記・コラム・つぶやき, in 講義 | Permalink Tweet
Name:
Email Address: (Not displayed with comment.)
URL:
Remember personal info?
Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.
Comments:
Listed below are links to weblogs that reference 仕事納め:
Comments